۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۱۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

۳۳۱ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد

۳۳۱ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد

بیرجند-رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۱ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد.

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در خراسان‌جنوبی ۷۴ هزار و ۵۵۶ آزمایش انجام شده که از این تعداد ۲۷ هزار و ۲۴۶ آزمایش مثبت و ۴۷ هزار و ۳۱۰ آزمایش منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان‌کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۹ آزمایش انجام شده که از این تعداد ۱۴۷ آزمایش مثبت که ۵۸ نفر نیز بستری شده و ۸۹ بیمار نیز سرپایی بوده‌اند.

دهقانی فیروز آبادی ادامه‌داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹۴ آزمایش سریع انجام شده که ۱۸۴ آزمایش آن مثبت بوده است و در مجموع آزمایش‌های عادی و سریع ۳۳۱ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد.

وی گفت: در حال حاضر ۴۲۹ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند که از این تعداد ۳۰۱ نفر مبتلا قطعی به کرونا بوده و ۳۷ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه حال چهار بیمار نیز وخیم است، یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا ۲۵ هزار و ۹۲۲ نفر در خراسان‌جنوبی در برابر ویروس کرونا بهبودی یافته و یا دوران قرنطینه را سپری می‌کنند.

دهقانی با بیان اینکه خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی نداشتیم، گفت: مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان‌جنوبی هزار و ۲۳ نفر است.

کد خبر 5285185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha