۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳

حسینی در تذکر شفاهی:

وزرای پیشنهادی دولت، فهرست اموال خود را به مجلس ارائه دهند

وزرای پیشنهادی دولت، فهرست اموال خود را به مجلس ارائه دهند

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است وزرای پیشنهادی دولت فهرست اموال و دارایی خود را پیش از رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی حسینی در جلسه علنی عصر امروز (چهارشنبه ۳ شهریور ماه) طی تذکری شفاهی، گفت: بارها گفته شده که کمیسیون‌ها فقط باید تحصیلات و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت را بررسی و با اسناد بالادستی تطبیق دهند و گزارش آن را در صحن علنی مجلس قرائت کنند اما نباید نظر خود را درباره آنان بیان کنند.

وی بیان کرد: همچنین برخی از موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی دولت برای اثبات دیدگاه‌های خود، همه موضوعات را به رهبر معظم انقلاب نسبت می‌دهند که این کار به مصلحت نیست و اگر در آینده در عملکرد برخی از وزرا مشکل پیش بیاید، جفا به بیانات مقام معظم رهبری است و همه ما باید در اظهارات خود دقت عمل داشته باشیم.

نماینده مردم میانه در مجلس تأکید کرد: تقاضای بنده از وزرای پیشنهادی دولت آن است که قبل از رأی اعتماد، فهرست اموال و دارایی خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: هیچ‌گاه نظر کمیسیون‌ها مبنای ارزیابی نبوده و قطعاً تصمیم نهایی درباره وزرای پیشنهادی دولت را نمایندگان مجلس با رأی خود می‌گیرند و امروز هم نمایندگان هستند که صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت را تعیین می‌کنند.

کد خبر 5289252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha