۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲

کارشناس هواشناسی بوشهر:

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام می‌شود

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام می‌شود

بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این مدت غبار محلی، در اواسط روز وزش باد و طی صبحگاه در برخی از نقاط مه صبحگاهی، از پدیده‌های غالب در سطح استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در فراساحل جنوبی در ساعاتی از بعدازظهر ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی در ساعاتی از بعدازظهر ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت پنج و ۲۶ دقیقه، مد اول ساعت ۱۱ و شش دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۷ و ۴۹ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۳ و ۴۹ دقیقه خواهد بود.

کد خبر 5289936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha