۷ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۳۵

معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد؛

تزریق ۹۰ هزار دوز واکسن کرونا در شاهرود و میامی

تزریق ۹۰ هزار دوز واکسن کرونا در شاهرود و میامی

شاهرود- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، از تزریق ۹۰ هزار دوز واکسن کرونا در جامعه تحت پوشش دانشگاه خبر داد و گفت: روند تزریق واکسن‌های کرونا ادامه دارد.

احسان بینش در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به روند واکسیناسیون در شهرستان‌های شاهرود و میامی بیان کرد: امروز تقریباً ۹۰ هزار دوز واکسن در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تزریق شده که بر حسب جمعیت، بالاتر از میانگین کشوری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در بین جمعیت تحت پوشش دانشگاه حداکثر دو هزار و ۵۰۰ دوز در روز تزریق واکسن صورت گرفته است، افزود: با افزایش تعداد مراکز و کمک سپاه ظرفیت را داریم که بیش از پنج دوز در تزریق داشته باشیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه مهمترین مشکل که با آن مواجه هستیم کمبود واکسن و تزریق قطره چکانی آن در سطح کشور است، تاکید داشت: تسریع در روند واکسیناسیون به تأمین واکسن از سوی وزارتخانه و تخصیص آن بستگی دارد.

بینش با بیان اینکه امیدوارم که با توجه به قول و قرارهای اخیر مسئولان کشوری از این هفته توزیع واکسن شتاب مناسب‌تری پیدا کند و مشکلات به حداقل برسد، ابراز کرد: با واکسیناسیون می‌توانیم بخش اعظمی از دغدغه فوتی‌های کرونایی را کاهش دهیم.

کد خبر 5292370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha