۸ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۲۰

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبرداد؛

پویش «احسان سلامت» در گلستان/ تجهیزات پزشکی تحویل استان شد

پویش «احسان سلامت» در گلستان/ تجهیزات پزشکی تحویل استان شد

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: ۳۹ قلم تجهیزات پزشکی اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تحویل دانشگاه علوم پزشکی گلستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی سلمان زاده شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۳۹ قلم از لوازم و تجهیزات درمانی ضدکرونایی از سوی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب «پویش مردمی احسان سلامت» به استان گلستان اختصاص و در صبح امروز (دوشنبه) به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و هجمه های بیماری کرونا در جامعه، بنیاد احسان هم به فراخور سعی کرد تا بخشی از نیازهای درمانی بیمارستانهای استان را تامین و تحویل دهد.

وی بیان کرد: این اقلام شامل تعداد ۳۰ دستگاه کپسول ۵۰ کیلویی، دو دستگاه ونتیلاتور و هفت دستگاه بای پپ است که قرار است به بیمارستان های شهرهای گرگان، آق قلا و کردکوی انتقال تا مورد استفاده قرار گیرد.

سلمان زاده افزود: ارزش ریالی این اقلام تحویلی به نظام سلامت در این مرحله یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که امیدواریم با عنایت به خداوند متعال این بیماری هرچه زودتر در سراسر جهان مردم از شرش رهایی یابند و در صورت ادامه این رویه همانند دوره های قبلی این احسان و کمک های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: در اجرای منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، مشارکت و مساعدت دستگاه‌ها و نهادهای کشور با سازمان نظام سلامت، بنیاد احسان پنج مرحله رزمایش همدلی و احسان را در استان برگزار کرد که فاز اول رزمایش احسان، مرحله ششمین توزیع بسته های معیشتی و بسته های لوازم التحریر در قالب «مشق احسان» عنقریبا توزیع خواهد شد.

پویش «احسان سلامت» در گلستان/ تجهیزات پزشکی تحویل استان شد

کد خبر 5293215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha