۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۴۵

دیمیتری شوگایف:

آماده شراکت با چین در تأمین جنگنده‌های سوخو-۳۵ هستیم

آماده شراکت با چین در تأمین جنگنده‌های سوخو-۳۵ هستیم

رئیس سازمان همکاری های فنی و نظامی فدرال روسیه در سخنانی اعلام کرد: آماده شراکت با چین در تأمین جنگنده‌های سوخو-۳۵ هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، «دیمیتری شوگایف» (Dmitry Shugayev) رئیس سازمان همکاری های فنی و نظامی فدرال روسیه در حاشیه کنفرانس مجمع اقتصادی شرق (EEF) اعلام کرد که مسکو آماده شراکت با چین در خصوص تولید جنگنده‌ های رزمی چند منظوره سوخو-۳۵ است.

رئیس سازمان همکاری های فنی و نظامی فدرال روسیه در این باره ادامه داد: تا امروز هیچ درخواست جدیدی از چین برای خرید بیشتر جنگنده‌ های سوخو-۳۵ دریافت نکردیم. روسیه آماده همکاری های بیشتر با پکن در زمینه‌ های مربوط به سوخو-۳۵ است.

این در حالیست که در سایه تحریم های یکجانبه آمریکا، چین و روسیه در سال های اخیر در حوزه های بسیاری به تعمیق همکاری های دوجانبه پرداخته اند.

کد خبر 5296817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آزادمرد IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      1 0
      امیدوارم که جنگنده های سوخو‌۳۵ در اسرع وقت پس از نهایی کردن قرارداد خرید از جانب ایران ، به کشورمان تحویل داده شوند و همانند سامانه موشکی اس ۳۰۰ نزدیک به یک دهه بد عهدی روسها در تحویل آن به ایران بخواطره منافعش در کشورهای غربی ایندفعه خوش قول و پای عهد و پیمان خویش آن تایم باشند