۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵

اویلا و فامیلا، برندهای محبوب تن ماهی، رب گوجه و کنسروجات در ۱۴۰۰

اویلا و فامیلا، برندهای محبوب تن ماهی، رب گوجه و کنسروجات در ۱۴۰۰

برندهای اویلا و فامیلا، چون ستاره ای زرین در صدر برند های موجود در بازار نشسته و موفق به کسب ۴ تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال ۱۴۰۰ شدند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مفتخریم که امسال نیز تلاش و همت همکاران عزیزمان در شرکت گلبرگ غذایی کوروش به بار نشست و ثمره آن تولید محصولات با کیفیت و کسب رضایت مصرف کنندگان گرامی شد و با رأی مصرف کنندگان عزیز، بار دیگر برندهای اویلا و فامیلا، چون ستاره‌ای زرین در صدر برندهای موجود در بازار نشسته و موفق به کسب ۴ تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال ۱۴۰۰ شدند.

جشنواره ملی برندهای محبوب از دیدگاه مصرف کننده در قالب گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب مردمی در سال ۱۴۰۰ با محوریت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، به عنوان تنها تشکل رسمی حامی حقوق مصرف کننده در کشور برگزار شد.

مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور رئیس و نایب رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مدیرعامل شرکت گلبرگ غذایی کوروش جناب آقای مهندس امیرفضلی و تعدادی از مدیران مجموعه و جمعی از هواداران مردمی آنها برگزار گردید. در این مراسم که در مرداد ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایشهای بین المللی رایزن برگزار شد، برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی گردیده و تندیس خود را دریافت کردند. در این نظرسنجی گسترده ملی تعداد ۱,۰۱۸,۹۴۳ رأی مردمی در بیش از ۱۰۰ گروه کالا / خدمات به طور مستقیم و بی واسطه از طرف مردم و مصرف کنندگان به عنوان داوران اصلی این رویداد طی دوره زمانی دو ماهه اخذ گردیده است.

بنا به گفته مدیر بازاریابی شرکت گلبرگ غذایی کوروش، این مجموعه مفتخر به دریافت ۴ تندیس زرین برند محبوب گردید.

شایان ذکر است ۲ تندیس در گروه‌های کنسروجات برای برندهای اویلا وفامیلا، ۱ تندیس در گروه کنسرو ماهی تن با برند اویلا و ۱ تندیس در گروه رب گوجه فرنگی بابرند فامیلا به مجموعه گلبرگ غذایی کوروش اهدا گردید.

اویلا و فامیلا، برندهای محبوب تن ماهی، رب گوجه و کنسروجات در ۱۴۰۰

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5298015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha