۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۲

در گفتگو با مهر عنوان شد:

عیارطلای تیم ملی کنارهم شکل می گیرد/کار نمایندگان در آسیا سخت است

عیارطلای تیم ملی کنارهم شکل می گیرد/کار نمایندگان در آسیا سخت است

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به توانایی فنی بازیکنان تیم ملی ایران گفت: ما نسل طلایی در تیم ملی نداریم اما تیمی از جنس طلا داریم که کنار هم عیار پیدا می‌کنند.

بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تقابل امروز تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: موضوعی که قبل از بررسی شرایط دو تیم باید توجه کرد لیست ملی‌پوشان ایران است. بازیکنان ایران مدت‌هاست در نار هم حضور دارند. حدود ۹۰ درصد از نسلی که کارلوس کی روش پرورش داد در تیم ملی باقی مانده است و این تیم بهتر از همیشه می‌تواند نتیجه بگیرد.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه صحبت از توانایی‌های شاگردان دراگان اسکوچیچ تاکید کرد: باید بپذیریم در تیم ملی بازیکنی همچون علی کریمی و مرحوم سیروس قایقران نداریم که با حرکات خلاقانه بتواند ورق بازی را برگرداند. با این حال تیم ملی ایران یکی از متحدترین تیم‌هایی است که سراغ دارم. آنها در زمین مسابقه برای یک هدف می‌جنگند و می‌توانند هر حریفی را با مشکل روبرو کنند.

وی درباره دیدا با تیم ملی عراق افزود: عراق شرایط کاملا متفاوتی نسبت به گذشته دارد. دیک ادووکات آرامش فنی را به تیم ملی عراق آورده است. ادووکات با هدفی مشخص برای این بازی‌ها آمده است. نتیجه را خیلی خوب نمی‌توان پیش بینی کرد اما توان فنی و اتحاد تیمی ایران بالاتر از آنهاست و من معتقدم اگر عملکرد تک تک آنها ایده آل باشد پیروزی ایده آل را هم رقم خواهیم زد.

داداش زاده ادامه داد: تیم ملی ایران باید به جام جهانی برود. ما نسل طلایی در تیم نداریم اما تیمی از جنس طلا داریم که کنار هم عیار پیدا می‌کنند.

کارشناس فوتبال ایران درباره حضور نمایندگان ایران در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس اگر مشکل مالی و حاشیه‌ای نداشت به قهرمانی در آسیا می‌رسید. ای کاش آقای سمیعی می‌ماند. او بی حاشیه بود و تیم را خیلی خوب از مسیر سخت و پر از چالش مالی عبور داد. حالا او رفته و باید فکر تأمین منابع مالی برای پرسپولیس بود.

داداش زاده که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس و استقلال را دارد تاکید کرد: پرسپولیس با استقلال تاجیکستان شگفتی لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد. فکر می‌کنم این تیم کار را برای پرسپولیس سخت‌تر از همیشه می‌کند. آنها انگیزه دارند و برای بردن هر کاری می‌کنند.

وی درباره تقابل استقلال با الهلال عربستان یادآور شد: استقلال باز هم وارد بحران جدید شد. با تیمی که بازیکنانش شب اردو می‌گذارند و می‌روند به مصاف الهلال می‌رود که سرمایه سنگینی را وارد چرخه فوتبال در حاشیه خلیج فارس کرده است. کار این تیم برای صعود خیلی سخت است.

داداش زاده درباره وضعیت تراکتور تبریز برای بازی با النصر عربستان خاطرنشان کرد: کارهایی که زنوزی در تراکتور کرد واقعا عجیب بود. دلال‌ها به تراکتور رخنه کردند. متأسفانه آنها مثل خون آشام همه کار در تمام تیم‌ها کردند. می‌دانیم آنها چه کسانی هستند اما هیچ برخوردی با این افراد نمی‌شود. تراکتور اسیر حاشیه‌هایی است که خودش و مدیرانش ایجاد کردند. قطعا با چنین وضعیتی نباید انتظار موفقیت در آسیا و حتی لیگ داخلی داشته باشند.

کد خبر 5298994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha