۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۱

مدیر کل تعاون البرز:

بیش از هزار تعاونی فعال در البرز وجود دارد

بیش از هزار تعاونی فعال در البرز وجود دارد

کرج-مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۸۰ تعاونی فعال در استان وجود دارد،گفت:این تعاونی‌ها در حوزه‌های مختلف مانند مسکن، خدمات، کشاورزی و صنعت فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فلاح‌نژاد پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه تجلیل از تعاونی‌های برتر که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: جمعی از منتخبان بخش تعاون در قالب جشنواره تعاونی‌های برتر استان در این جلسه حضور دارند که در طول یک فرایندی که شاید بیش از سه ماه طول کشیده تعدادی از تعاونی‌ها در سامانه هوشمند بخش تعاون ثبت نام و مواردی را پیوست کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کمیته داوران، این تعاونی‌ها به عنوان تعاونی‌های برتر استان در بخش‌های مختلف به مناسبت هفته تعاون انتخاب شدند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۸۰ تعاونی فعال در استان وجود دارد، تصریح کرد: این تعاونی‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن، خدمات، کشاورزی و صنعت مشغول ارائه خدمت هستند.

وی بیان کرد: بخشی از اقتصاد که به دو بخش اقتصاد دولتی و خصوصی تقسیم شده، توسط این تعاونی‌ها در حوزه راهبری هدایت می‌شوند.

فلاح نژاد خاطرنشان کرد: در سایه تعاملی که بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق تعاون وجود دارد، با وجود اینکه مسائلی که در حوزه تعاون وجود دارد به خوبی مدیریت می‌شود.

تشکیل کمیته رسیدگی به مشکلات تعاونی‌های مشکل‌دار

وی با بیان اینکه در این راستا کمیته‌ای با عنوان کمیته رسیدگی به مشکلات تعاونی‌های مشکل‌دار در زمینه پیش‌بینی پیشگیری و حل مسائل تشکیل شده است، گفت: این کمیته هر چهارشنبه با تشکیل جلسه، تعاونی‌ها در آن مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اظهار کرد: آنچه به عنوان رویکرد تعاون در حوزه وزارت متبوع و تشکلات تعاونی‌ها در سال جاری جز اهداف بوده آغاز و در حال انجام است و اجرای سیاست برون سپاری تعاونی‌ها در دستور کار اداره تعاون و وزارت خانه است.

وی بیان کرد: تقویت سامانه‌های بخش تعاون، اهمیت آموزش در حوزه تعاونی‌ها، همکاری و حمایت از برنامه تولید مسکن کارگری در قالب بخش تعاون از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

فلاح‌نژاد با بیان اینکه گاهاً در برخی استان‌ها تجمعاتی در حوزه کارگر وجود دارد، متذکر شد: اما در استان البرز این مسئله به خوبی مدیریت شده و امیدواریم با حمایت‌های استاندار البرز شاهد رشد و بالندگی البرز باشیم.

کد خبر 5299101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha