۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۱۵

استاندار البرز:

تعاونی‌های فناوری‌های نوین مورد حمایت ویژه‌ای قرار می‌گیرند

تعاونی‌های فناوری‌های نوین مورد حمایت ویژه‌ای قرار می‌گیرند

کرج - استاندار البرز گفت: تعاونی‌های بخش صادرات و فناوری‌های نوین مورد حمایت ویژه‌ای قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر سه‌شنبه در جلسه تجلیل از تعاونی‌های برتر که در جلسه تجلیل از تعاونی‌های برتر که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: در هفته تعاون قرار داریم که یکی از ارکان سه‌گانه کشور یعنی وجود تعاونی‌ها به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تعاونی‌ها نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور ایفا کرده‌اند و جوانان بسیاری در این حوزه فعالیت داشته‌اند.

وجود یک هزار و ۸۰ تعاونی فعال در البرز

استاندار البرز تصریح کرد: در استان نیز یک هزار و ۸۰ تعاونی فعال، مسیر خود را با قدرت ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی‌ها در حوزه‌های مختلفی کار می‌کنند و ما نیز با توجه به سیاست‌های دولت و نظام خود را موظف و ملزم به حمایت از فعالیت تعاونی‌ها می‌دانیم.

شهبازی گفت: جای خرسندی دارد که با همراهی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته مشکلات و موانع سر راه تعاونی‌ها بسیار کم است و تسهیل‌گری در مسیر فعالیت آنها با جدیت دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: البرز در بخش‌های مختلفی تولید دارد و در این راستا تعاونی‌هایی نیز به صورت تخصصی در حوزه صادرات کالاهای تولید شده در این استان فعالیت می‌کنند.

استاندار البرز بیان کرد: درصدد هستیم تعاونی‌های حوزه‌های صادرات و شرکت‌های دانش بنیان را با جدیت بیشتری مورد حمایت قرار دهیم.

وی متذکر شد: اساساً نقش فناوری‌های نوین در ایجاد اشتغال و تولید بسیار پررنگ است و راهی به جز استفاده از تکنولوژی‌های جدید برای تولید ثروت نداریم.

کد خبر 5299181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha