۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۰:۲۸

فرماندار گناوه مطرح کرد؛

روند واکسیناسیون در گناوه تسریع می‌شود

روند واکسیناسیون در گناوه تسریع می‌شود

گناوه - فرماندار گناوه گفت: فرمانداری شهرستان گناوه مبلغ یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این فرمانداری جهت تسریع عملیات واکسیناسیون در این شهرستان کمک کرد.

غلامرضا مهرجو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرمانداری شهرستان گناوه مبلغ یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این فرمانداری جهت تسریع عملیات واکسیناسیون در شهرستان و در راستای مقابله با شیوع کرونا به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان کمک کرد.

فرماندار گناوه افزود: فرمانداری این شهرستان از سال گذشته تا کنون مبلغ ۸ میلیارد ریال از محل منابع داخلی این فرمانداری برای کمک به مقابله با شیوع کرونا کمک کرده است.

وی تصریح کرد: فرمانداری گناوه در زمینه کمک به بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان از منابع داخلی از شهرستان‌های پیشرو در استان بوشهر است.

مهرجو گفت: هم اینک سه مرکز تجمیعی برای تزریق واکسن در مقابله با کرونا در گناوه در حال فعالیت است و کار واکسیناسیون افراد واجد الشرایط بر اساس اعلام وزارت بهداشت با روند خوبی در شهرستان در حال انجام است.

فرماندار گناوه با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان افزود: اگرچه در آخرین رنگ بندی ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است اما مردم همچنان نسبت به پروتکل‌های بهداشتی پای‌بند باشند تا هم بار کار درمانی کاهش یابد و هم فرصت و مجال بیشتری برای واکسیناسیون باشد.

کد خبر 5300441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha