۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۵۱

همایش «مهرواره اوج» در شیراز برگزار شد/استفاده از فرصت‌های تبلیغی

همایش «مهرواره اوج» در شیراز برگزار شد/استفاده از فرصت‌های تبلیغی

شیراز- همایش دو روزه هم اندیشی روئسای ادارات کل تبلیغاتی اسلامی استان‌های یزد، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق مهرابی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس صبح پنجشنبه در همایش «مهرواره اوج» گفت: استان فارس بیش از پنج میلیون نفر جمعیت داشته و این استان فرصت‌های بیشماری داشته اما فعالیت‌های فرهنگی دارای پیچیدگی‌های خاصی است.

وی ادامه داد: اگر فرصت‌ها و تهدیدات موجود در جامعه را در موضوع تبلیغات در نظر نگرفت نمی‌توان فعالیت فرهنگی را در استان اجرایی نمود.

مهرابی افزود: ٧۶ جایگاه اقامه نماز جمعه و ۵٠ جایگاه اقامه نماز جمعه اهل سنت در استان فارس وجود دارد و ٢۶۵ نفر در استان به صورت امام محله و امام روستا در حال فعالیت و تبلیغات هستند.

به گفته وی بالغ بر هشت هزار نفر در هیئات مذهبی استان فارس در حال فعالیت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس ادامه داد: باید توجه ویژه ای به موضوع تبلیغات اسلامی در سطح استان فارس وجود داشته باشد تا تمامی تهدیداتی که در استان وجود دارد از بین برود.

همایش دو روزه مهرواره اوج با حضور جمعی از روئسای ادارات کل تبلیغاتی اسلامی یزد، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و در راستای گرامی داشت شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام بیاضی زاده در شیراز برگزار شد.

کد خبر 5300516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha