۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸

در اطلاعیه ای مطرح شد؛

توضیح دانشگاه الزهرا درباره واکسیناسیون دانشجویان

توضیح دانشگاه الزهرا درباره واکسیناسیون دانشجویان

دانشگاه الزهرا درباره واکسیناسیون دانشجویان مستقر در شهر تهران و همچنین دانشجویان ساکن شهرستان ها اطلاعیه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه الزهرا اعلام کرد؛ با توجه به باز شدن سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان سراسر کشور، به اطلاع می رساند دانشجویان همه مقاطع تحصیلی دانشگاه الزهرا می توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و وارد کردن کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه نسبت به ثبت نام و انتخاب زمان و مکان تزریق واکسن در محل سکونت خود اقدام نمایند.

دانشجویان لازم است به نکات زیر توجه کنند؛

۱- پایگاه واکسیناسیون در دانشگاه الزهرا دایر بوده و دانشجویان ساکن تهران می توانند این پایگاه یا سایر پایگاه های مستقر در شهر تهران را به عنوان محل مورد نظر خود جهت تزریق واکسن انتخاب نمایند.

۲- دانشجویان ساکن شهرستان لازم است جهت دریافت واکسن به نزدیکترین پایگاه واکسیناسیون محل سکونت خود مراجعه کنند و از مراجعه حضوری به دانشگاه و یا پایگاه مستقر در آن خودداری کنند.

۳- در صورت ناموفق بودن فرایند ثبت نام در سامانه واکسیناسیون "اینجا" را کلیک و نسبت به ثبت "نام و نام نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره تلفن همراه و کد ملی" خود اقدام کنید تا امکان بررسی و رفع مشکل فراهم گردد. دانشجویان بین الملل به جای ثبت کد ملی شماره گذرنامه خود را وارد کنند.

۴- امکان بروز مشکل در مراحل ثبت نام سامانه salamat.gov.ir به دلیل حجم بالای مراجعه واجدین شرایط وجود دارد، لذا ضروری است در چندین نوبت از شبانه روز برای ورود به سامانه مذکور و ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 5302548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha