۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵

توییت‌گردی؛

تصور دنیای بدون گلزار!

تصور دنیای بدون گلزار!

روز گذشته ویدئویی منتشر شد که از چند نوجوانان دختر و پسر پرسیده شد «دنیای بدون محمدرضا گلزار را تصور کنند». واکنش این نوجوانان موجی از واکنش کاربران را در فضای مجازی به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز گذشته ویدئویی از مصاحبه شبکه اینترنتی تی‌وی پلاس با چند دختر و پسر نوجوان منتشر شد که خبرساز شد. در این ویدئو بعد از سوال مجری که پرسیده می‌شود: «دنیای بدون محمدرضا گلزار را تصور کنید» دختران گریه می‌کنند و پسران نیز چنین چیزی را غیرقابل تصور می‌دانند.
بعد از انتشار این ویدئو کاربران فضای مجازی واکنش‌های متفاوتی داشتند که بعضی‌ها آن را مایه طنز قرار دادند، بعضی‌ها نسبت به انتشار این ویدئو برای آینده نوجوانانی که در ویدئو هستند انتقاد داشتند و برخی هم از مشکلات تربیتی نسل جوان گفتند.

تصور دنیای بدون گلزار!

تصور دنیای بدون گلزار!

تصور دنیای بدون گلزار!

کد خبر 5305511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شامبولی / توآبادی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      2 1
      آخه این چه سوالی هست ؟ یاد نشریات زرد قبل انقلاب افتادم . همیشه در همه جوامع افکار گوناگون هست که تعدادشان خیلی کم هست و خاص هستند چرا اینا را مهم میکنید؟
    • مهدی IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      6 0
      دوست داشتن یک هنرمند عادیه ولی نه تا این اندازه...ما تا الان هزاران نفر بهتر از امثال گلزار داشتیم
    • م.م IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      2 0
      تصور دنیای بدون گلزار... تصور نمیخواد که! همین الان هم داریم بهش میگن "علفزار" چون فقط بعضی وقت ها علفزار ها گل هم دارن. دشت بدون گل هم داریم :))) پ.ن. : گلزار اصلا اونقد اهمیت نداره که بخوام دنیای با اون یا بدون اونو تصور کنم. پول تو جیبی هاشونو قطع کنین بعد ببینیم اسم گلزار رو کامل یادشون میاد؟