۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲

توییت‌گردی؛

عملیات تحقیر رژیم صهیونیستی انجام شد

عملیات تحقیر رژیم صهیونیستی انجام شد

هدف فرار ۶ زندانی فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی، رسوایی و تحقیر این رژیم بود که با موفقیت انجام شد؛ هرچند که ۴ تن از این جوانان مجددا دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوشنبه گذشته خبری مبنی بر فرار ۶ زندانی فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی با حفر تونل از طریق قاشق! در رسانه‌ها وایرال و باعث سردرگمی رژیم صهیونیستی و مامور کردن بسیاری از ماموران امنیتی برای پیدا کردن این ۶ نفر شد.
حالا بعد از گذشت ۵ روز که هلیکوپترهای رژیم‌ صهیونیستی از آسمان و سگ‌های آموزش دیده به همراه ماموران نظامی روی زمین دنبال ۶ زندانی فراری می‌گشتند، ۴ نفر از این جوانان فلسطینی را پیدا کردند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که در فیلم‌های منتشر شده از لحظه دستگیری مجدد این اسرا، با تمام گرسنگی و خستگی که داشتند، لبخند معروفشان را حواله دوربین‌های رسانه‌ها کردند؛ چرا که هدفشان تحقیر رژیم صهیونیستی با دست خالی و از دل امنیتی‌ترین زندان رژیم صهیونستی بود که با موفقیت به سراسر دنیا مخابره شد.

برخی از کاربران فضای مجازی نیز با انتشار عکس لبخند محمود العارضه و یعقوب قادری هنگام دستگیری، این پیروزی و طعنه بزرگ را در صفحه شخصی‌شان منتشر کردند.

عملیات تحقیر رژیم صهیونیستی انجام شد

کد خبر 5301861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha