۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۵۴

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه:

۲۰هزار پیشکسوت کرمانشاهی دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

۲۰هزار پیشکسوت کرمانشاهی دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

کرمانشاه- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، از بیش از ۲۰هزار پیشکسوت کرمانشاهی دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر باباخانی صبح امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر و رزمنده کرمانشاهی که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، اظهار کرد: از یک میلیون ایثارگری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور از آنها تجلیل می‌شود، حدود ۲۰ هزار نفر آن کرمانشاهی است که در هفته دفاع مقدس انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به ثمرات خوب دفاع مقدس برای کشور، افزود: یکی از ثمرات مهم دفاع مقدس جلوه‌هایی از ایثار است که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس خلق نمودند و لازم است این روزها این فرهنگ پاس داشته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه تصریح کرد: مردم به ویژه جوانان در دوران دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار، آئین و فرهنگی از ایثار، شهامت، شجاعت و مقاومت در برابر ظلم را با هدایت امام راحل به ماندگار گذاشتند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس، زمینه سازی برای فرهنگی مقدس بود که قطعاً به یادگار خواهد ماند و ما وظیفه داریم این فرهنگ گرانمایه و گنجینه بزرگ را به نسل‌های آینده ترویج دهیم.

کد خبر 5309741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha