۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰

قائم مقام بنیاد هدایت:

۱۷ هزار مسجد در مهرواره همدلی و مواسات شرکت کردند

 ۱۷ هزار مسجد در مهرواره همدلی و مواسات شرکت کردند

چالوس- قائم مقام بنیاد هدایت با اشاره به اهمیت مواسات به مرکزیت مساجد گفت: بیش از ۱۷ هزار مسجد در مهرواره اوج برای همدلی و مواسات ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا غلامی پیش ازظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی منطقه‌ای شهید بیاضی با اشاره به اهمیت مواسات و همدلی ب مرکزیت و محوریت مساجد در کشور، گفت؛ تعظیم شعائر دینی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است و علاوه بر اهمیت تعظیم شعائر دینی باید حرکت‌های مهم و اثرگذار در سطح محلات، منطقه‌ها و در سطح جامعه با وجود امام محله و با مرکزیت و محوریت مساجد صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به مجاهدت‌های فراوان روحانیون در تمامی مسائل و بحران‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌ها و مشکلات، افزود: بیش از ۱۷۰۰۰ مسجد در مهرواره اوج در جهت همدلی و هم افزایی و مواسات با ظرفیت شبکه‌های عظیم تبلیغی و عموم مردم پای کار حل مشکلات و رفع مسائل اجتماعی مجاهدانه ایستادند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به وجود شبکه عظیم تبلیغی در کشور و کارهای مهم اثربخش و تأثیرگذار در حوزه تبلیغ، تصریح کرد: امروز بسیاری از امامان محله و مساجد علاوه بر بخش‌های فرهنگی به مسائل اجتماعی هم می‌پردازند که بسیار قابل توجه است و این حضور می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی باشد.

کد خبر 5309961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha