۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷

معاون رئیس‌جمهور:

لزوم برقراری عدالت در جامعه/ آسیب‌های فرهنگی به‌تدریج رفع می‌شود

لزوم برقراری عدالت در جامعه/ آسیب‌های فرهنگی به‌تدریج رفع می‌شود

اهواز- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: عدالت در جامعه باید برقرار شود و یکی از راه‌های پیشنهادی این است که مردم به حداقل‌های زندگی دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی چهارشنبه شب در دیدار با بانوان کارآفرین خوزستانی و ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: سال‌های قبل انقلاب خوزستان بودم و از مهمان‌نوازی، مقاومت و حماسه‌آفرینی خوزستانی‌ها بهره بردم و دوست داشتم که دوباره در این استان حضور پیدا کنم.

وی با اشاره به اینکه بهترین خاطرات را ایام قبل انقلاب در این استان دارم، افزود: استان خوزستان محروم نیست بلکه مقاوم، ایستاده، صبور است و هشت سال دفاع مقدس این موضوع را ثابت کرد؛ دیدارهای چند ساعت گذشته نیز نشان داد که هنوز کسانی هستند که می‌خواهند این راه مقاومت را برای آبادانی ایران ادامه بدهند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: در خوزستان زنان با تمام توان و وجود تلاش می‌کنند که کشور را نگه دارند؛ همان‌طور که در جنگ سخت ایستادگی کردند، امروزه نیز در این جنگ نرم و اقتصادی این زنان مقاوم ما هستند که ایستاده‌اند و با به‌کارگیری همه توانمندی‌ها و امکانات در اختیار خود بدون چشمداشت و نظر کردن به خارج فعالیت می‌کنند تا ایرانی آباد داشته باشیم.

خزعلی یادآور شد: چند سال است که مهم‌ترین و مجاهدانه ترین کار را کارآفرینی می دانم؛ بعد از ریاست دانشگاه نیز هیچ مسئولیتی را نپذیرفتم تا فقط برای جوانان اشتغال‌زایی داشته باشم چون اکنون جهادی بالاتر از این کار نیست.

وی با اشاره به اینکه چند سال است که مقام معظم رهبر بر تولید و اقتصاد تأکید بسیاری دارند، ادامه داد: تا وقتی که وضعیت اقتصادی بد باشد و مردم تحت فشار باشند نمی‌توانیم کار فرهنگی انجام دهیم؛ پس باید این زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم تا آسیب‌های فرهنگی نیز به‌تدریج رفع شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده تأکید کرد: عدالت در جامعه باید برقرار شود و یکی از راه‌های پیشنهادی این است که مردم به حداقل‌های زندگی دست پیدا کنند؛ نباید فکر آنها درگیر تأمین نیازهای اولیه باشند و برای همین اشتغال‌زایی از اهمیت بالایی برخوردار است که در نتیجه آن مردم دغدغه اقتصادی و معیشتی نداشته باشند.

خزعلی با اشاره به تلاش برای رفع موانع فعالیت زنان کارآفرین بیان کرد: هدف‌گذاری شده تا در چهار سال آرمان‌های دولت را که اصلی‌ترین آن اجرای عدالت است، محقق کنیم.

کد خبر 5311569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha