۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۹

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

پیشرفت امروز ایران در تجهیزات نظامی غیرقابل مقایسه با گذشته است

پیشرفت امروز ایران در تجهیزات نظامی غیرقابل مقایسه با گذشته است

شهرکرد- فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رزمندگان با دستان خالی در برابر دشمن ایستادند، گفت: پیشرفت ایران در تجهیزات نظامی غیرقابل مقایسه با گذشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس رزمندگان در برابر همه تجهیزات و قوای غرب و شرق ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دشمن داده شود.

وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله نامتقارن بود، عنوان کرد: تجهیزات و امکانات دشمن صد در صد از ما بیشتر و غیر قابل مقایسه با تجهیزات جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه زمانی ما وارد جنگ شدیم که تازه انقلاب به پایان رسیده بود، عنوان کرد: پیشرفت امروز جمهوری اسلامی ایران در تجهیزات نظامی غیر قابل مقایسه با گذشته است.

سردار اکبری با بیان اینکه دشمن آمده بود که بماند، افزود: با دستان خالی در برابر دشمن ایستادیم و باید این مسائل به نسل جوان منتقل شود.

وی با اشاره به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: دفاع مقدس برای جامعه به درستی تعریف نشده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ایثار و از خود گذشتگی برای خدا بود و هیچ رزمنده ای به دنبال کسب جایگاه و مقام دنیوی نبود.

بنابراین گزارش، در پایان این مراسم از کارت ایثار با حضور مسئولان رونمایی شد.

کد خبر 5311735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha