۳ مهر ۱۴۰۰، ۹:۲۳

مدیر کل آموزش و پرروش گیلان خبر داد؛

آغاز سال تحصیلی جدید مدارس گیلان با حضور بیش از ۳۲۰هزار دانش آموز

آغاز سال تحصیلی جدید مدارس گیلان با حضور بیش از ۳۲۰هزار دانش آموز

رشت- مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به آموزش های مجازی تا پایان مهر ماه، گفت: امسال بیش از ۳۲۰ هزار دانش آموز در مدارس گیلان تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحمتی صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که به صورت نمادین در مدرسه دکتر معین رشت برگزار شد با اشاره به اینکه تاکنون برای این سال تحصیلی ۳۲۰ هزار و ۲۵ دانش آموز ثبت نام قطعی انجام داده اند، اظهار کرد: گفت: قطعاً این تعداد تا پایان مهر ماه افزایش می‌یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان افزود: از این تعداد سه هزار و ۴۸۹ نفر در پیش دبستانی و ۳۲ هزار و ۹۰۳ نفر در پایه اول ابتدایی تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به تحصیل ۱۶۴ هزار و ۷۸۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی، گفت: ۸۶ هزار و ۶۵ دانش آموز در مقطع متوسطه اول و ۷۱ هزار و ۷۷۴ نفر در مقطع متوسطه دوم امسال در مدارس گیلان تحصیل می‌کنند.

رحمتی همچنین در ادامه با بیان اینکه مجازی بودن آموزش دانش آموزان دست کم تا پایان مهر ماه ادامه دارد، اضافه کرد: برای بازگشایی مدارس و آموزش حضوری منتظر دستور ستاد ملی و استانی کرونا خواهیم بود.

وی با اشاره به نوع آموزش‌ها در مناطق روستایی و عشایری، تصریح کرد: امسال آموزش دانش آموزان در مدارس روستایی و مناطق کم جمعیت و با نظر شورای مدرسه حضوری است.

کد خبر 5312716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha