۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۳

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

رفع مشکلات استان نیازمند مدیریت منابع و فعال شدن ظرفیتها است

رفع مشکلات استان نیازمند مدیریت منابع و فعال شدن ظرفیتها است

یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد باید منابع را مدیریت کرد و ظرفیت‌ها فعال شوند تا بتوان بر مشکلات غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی ظهر دوشنبه در دیدار استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد افزود: در استان‌های دیگر منابع و معادن کمتری وجود دارد، اما با همان اندک‌ها از اشتغال و تولید بیشتری برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه خدمت به این مردم خدمت به اسلام است، گفت: با مدیریت صحیح می‌توان منابع اندک را افزایش داد، اما برخی‌ها با سو مدیریت سرمایه‌های عظیم این خطه را از بین می‌برند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: باید تلاش کنیم با انتخاب مدیران انقلابی و کارآمد و متخصص به توسعه استان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه نماینده باید با شناخت و اشرافی که از ظرفیت‌های این استان وجود دارد، زمینه توسعه و پیشرفت و خدمت به مردم فراهم شود، گفت: از حسین کلانتری که در ایام سخت کرونایی و زلزله سی سخت و فشارهای اقتصادی تا لحظه آخر با تلاش و جدیت خدمت کرد قدردانی می‌کنیم چرا که همیشه به دنبال رفع مشکلات استان بودند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراجمد ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و با تکیه بر این ظرفیت‌ها می‌توان آینده خوبی را برای استان رقم زد و با تکمیل بسیاری از طرح‌ها و زیرساخت‌های استان همچون جاده‌ها، سدها و طرح‌های آبرسانی و کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی می‌توان گام مؤثری در راه توسعه تولید و اشتغال در استان برداشت.

کد خبر 5314791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha