امروز رخ داد؛

عملیات غافلگیرانه «حشد شعبی» در «طارمیه»/ هلاکت ۲ عنصر داعش

عملیات غافلگیرانه «حشد شعبی» در «طارمیه»/ هلاکت ۲ عنصر داعش

نیروهای «حشد شعبی» امروز چهارشنبه در جریان یک عملیات غافلگیرانه ۲ عنصر تکفیری داعش را در منطقه «الطارمیه» واقع در بغداد به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی نیروهای حشد شعبی در نقاط مختلف عراق همچنان ادامه دارد. نیروهای این گروه مقاومتی امروز چهارشنبه یک عملیات غافلگیرانه را در بغداد ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای حشد شعبی عراق در عملیاتی گسترده و غافلگیرانه ۲ تروریست تکفیری داعش را در منطقه طارمیه واقع در بغداد در کمین خود گرفتار کردند. این دو تروریست تکفیری به هلاکت رسیدند.

سازمان حشد شعبی با صدور بیانیه‌ای در همین زمینه اعلام کرد: یکی از تروریست‌هایی که در عملیات غافلگیرانه حشد شعبی به هلاکت رسید از عوامل انتحاری بود. حشد شعبی این عملیات را با همکاری با دستگاه امنیت ملی انجام داد.

این در حالی است که روز گذشته نیز نیروهای مقاومتی «حشد شعبی» عراق از هلاکت یک سرکرده تروریست‌های تکفیری داعش خبر دادند. حشد شعبی اعلام کرد که این سرکرده داعشی در جنوب تکریت به هلاکت رسیده است.

سازمان حشد شعبی در این زمینه اعلام کرد: سرکرده داعشی به نام «ادریس عدنان اسماعیل» ملقب به «ابو رحمه» در کمین نیروهای حشد شعبی در جنوب شهر تکریت واقع در صلاح الدین گرفتار شد و به هلاکت رسید.

کد خبر 5316120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha