۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۴

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

واکسیناسیون بهترین روش برای جلوگیری از شیوع کرونا است

واکسیناسیون بهترین روش برای جلوگیری از شیوع کرونا است

بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: واکسیناسیون بهترین روش برای جلوگیری از شیوع کرونا است لذا باید برای اقناع بیشتر مردم در تزریق واکسن تلاش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران ظهر چهار شنبه در جلسه بررسی عوارض اجتماعی بیماری کرونا که در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا باید با انسجام همگانی و اجرای راه کارهای کارشناسی شده حل و برطرف شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: از زمان شیوع بیماری کرونا تا کنون شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی مختلف هستیم که باید با بررسی درست و ارائه راهکارهای مناسب در صدد حل آن باشیم.

وی افزود: بیماری کرونا و محدودیت‌های مربوط به آن سلامت روح و روان و تعاملات اجتماعی دانش آموزان را دچار مشکل کرده است و باید با اقناع سازی خانواده‌ها بحث برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری در دستور کار تمامی متولیان امر باشد.

برادران با تاکید بر ورود همگانی برای اقناع سازی جامعه جهت انجام واکسیناسیون، گفت: بعد از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، واکسیناسیون بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است و باید همه تلاش کنیم استقبال مردم از این موضوع بیشتر شود.

برادران در انتها گفت: انجام واکسیناسیون و به دنبال آن آغاز به کار فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی می‌تواند موجب افزایش نشاط اجتماعی جامعه شود.

کد خبر 5316464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha