۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶

در دنیای «کومان» ساعت چند است؟

بارسلونا در مسیر غم/ترس به رنگ آبی اناری اروپایی!

بارسلونا در مسیر غم/ترس به رنگ آبی اناری اروپایی!

تیم فوتبال بارسلونا با تحمل شکست سنگین دیگر با سرمربی هلندی خود بار دیگر باعث ترس هواداران تیم محبوب کاتالان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در حالی شب گذشته به پایان رسید که بار دیگر ستاره‌های فوتبال دنیا در آن درخشیدند.

لیونل مسی پس از جدایی از بارسلونا برای پاری‌سن‌ژرمن گل زد تا این تیم با نتیجه دو بر صفر مقابل منچسترسیتی به پیروزی برسد.

منچستریونایتد نیز با گل نجات بخش کریستیانو رونالدو در ثانیه‌های پایانی بازی با ویارئال به سه امتیاز حساس این دیدار خانگی دست پیدا کرد.

روی دیگر حیرت زدگی هواداران فوتبال اروپا مربوط به شکست‌های رئال مادرید و بارسلونا بود.

بارسلونا در مسیر غم/ترس به رنگ آبی اناری اروپایی!

کهکشانی‌ها مقابل تیم گمنام شریف مولداوی با نتیجه بر یک شکست خوردند تا بار دیگر کارلو آنجلوتی مورد انتقاد قرار بگیرد.

شاید تنها شانس این مربی برای اینکه کارنامه‌اش در رئال کمتر مورد ارزیابی قرار بگیرد به باخت سنگین سه بر صفر بارسلونا مربوط شود.

آبی اناری پوشان بار دیگر با هدایت رونالد کومان طعم تلخ شکست را تجربه کردند.

این تیم که از کیت دوم لباس‌هایش مقابل بنفیکا در لیسبون پرتغال استفاده کرده بود عملکردی بسیار ضعیف داشت تا سه بر صفر بازنده شود.

کومان که مخالفان سرسختی در ابتدای فصل در بارسلونا داشت پس از جدایی لئو مسی صحبت‌هایی را کرد که اصلاً به مذاق هواداران درمانده بارسلونا خوش نیامد. آنها پس از جدایی فوق ستاره آرژانتینی خود نیاز به التیام از سوی کومان داشتند اما مرد هلندی بدون کوچک‌ترین عاطفه‌ای اعلام کرد: «از من جام نخواهید». جمله‌ای که نه تنها هواداران بلکه کاپیتان‌های بارسلونا نظیر سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند و در مصاحبه‌های خود عنوان کردند همیشه باید بارسلونا را بزرگ دانست و برای این تیم حق قهرمانی قائل شد.

بارسلونا در مسیر غم/ترس به رنگ آبی اناری اروپایی!

البته بوسکتس پس از شکست شب گذشته بارسا مقابل بنفیکا همه تقصیرها را متوجه کومان نکرد و همه را به یک اندازه در شکست مقصر دانست.

او درباره عملکرد غیر قابل انتظار هم تیمی‌هایش تصریح کرد: واقعیت این است که بارسا در موقعیت بحرانی قرار دارد. هنوز ۴ بازی دیگر از دور گروهی باقیمانده و می‌توانیم جبران کنیم. اگر دو بازی بعدی برابر دیناموکیف را ببریم، شاید شرایط عوض شود. هنوز برای نتیجه گیری زود است.

بوسکتس ادامه داد: اخراج کومان ساده‌ترین کار است. باید بدانیم چه می‌خواهیم.

با این حال هواداران به شدت از عملکرد فنی تیم و دستورات تاکتیکی مرد هلندی شاکی هستند.

کومان که امید هواداران بارسلونا پس از مربیان نه چندان مطرح به شمار می‌رفت حالا تبدیل به مهم‌ترین عامل ناامیدی کاتالان‌ها شده است.

سرمربی هلندی همه چیز را گردن بی ستاره شدن تیم می‌اندازد اما بارسا در تاریخچه خود فصولی بدتر از این را هم تجربه کرده بود اما با مربیانی نظیر فرانک رایکارد و لوئیس ون خال هم توانسته بود بدرخشد.

کومان که به نظر می‌رسد ساعت خود را همچنان به وقت دوران حضور ستاره‌ها در بارسا تنظیم کرده است منتظر تصمیم هیأت مدیره باشگاه برای ادامه همکاری است.

مردی که چمدان‌هایش را در خانه مجلل خود در بارسلونا بسته تا با بیانیه اخراج هیأت مدیره، شهر رویایی خود در دوران بازیگری را ترک کند و به هلند بازگردد.

بارسا در بازی‌های چند ماه اخیر خود نشان داده است توان ارائه بازی تهاجمی را دارد اما دیدگاه‌های کادر فنی این تیم بارها باعث سر افکندگی هواداران شده است.

کد خبر 5316752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha