۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹

فرماندار سیریک عنوان کرد؛

آماده باش کامل در سیریک برای مقابله با طوفان حاره ای

آماده باش کامل در سیریک برای مقابله با طوفان حاره ای

سیریک - فرماندار شهرستان سیریک با بیان اینکه، دستگاههای اجرایی سیریک در آماده‌باش کامل هستند، گفت: در بین دستگاههای اجرایی هماهنگی و تمهیدات لازم برای بسیج منابع، امکانات و خدمات صورت گرفت.

احمد جمالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر حفظ آرامش در بین مردم، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان در آمادگی کامل هستند، وتمهیدات لازم برای بسیج منابع و امکانات، تجهیزات و ماشین آلات عمرانی و خدماتی به‌ویژه در مناطق دارای خطر پذیری بالا پیش بینی شده است.

جمالدینی اضافه کرد: در روز پنجشنبه پیرو اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع توفان در شرق استان هرمزگان، جلسه فوق العاده مدیریت بحران شهرستان سیریک با حضور اعضاء برگزار شد، که مقرر شد؛ از روز جمعه تا روز دوشنبه به مدت چهار روز کلیه ترددهای دریایی شناورهای سبک و سنگین در محدوده شهرستان سیریک ممنوع شود. همچنین اداره بندر ودریانوردی و اداره شیلات اطلاع رسانی لازم را برای صاحبان شناورها انجام دهند.

وی اضافه کرد: همچنین مرخصی و ماموریت کلیه مدیران دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان از روز جمعه به مدت چهار روز نیز لغو شد و در آماده باش کامل خواهند بود.

جمالدینی افزود: در راستای مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز شهرداران شهرهای بندر سیریک، بندر گروگ و بندر کوهستک ضمن آماده باش کامل، اطلاع رسانی لازم را در سطح شهرها انجام خواهند داد.

وی بیان داشت: در صورت بروز بحران از ظرفیت نیروهای بسیج و نیروهای مسلح و بخش خصوصی برای مدیریت آن استفاده خواهیم کرد.

جمالدینی تصریح کرد: از رسانه‌هایی محلی صدا و سیما می خواهم که به کمک مدیریت ستاد بحران شهرستان بیایند و نسبت به اطلاع رسانی و اعلام هشدار به موقع این موضوع اقدام کنند.

کد خبر 5317983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha