۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰

نویسنده قزاق مطرح کرد؛

تنها شخصیتی که مقابل آمریکا ایستادگی کرد آیت‌الله خامنه‌ای است

تنها شخصیتی که مقابل آمریکا ایستادگی کرد آیت‌الله خامنه‌ای است

بختجان رستم‌اف نویسنده قزاقستانی می‌گوید که آیت‌الله خامنه‌ای تنها شخصیتی است که مقابل آمریکا ایستادگی کرد و او به این تصمیم خود باور و اعتقاد دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علی اکبر طالبی‌متین، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان در جریان بازدید از نمایشگاه استقلال و دوستی ملل با بختجان رستم‌اف، نویسنده برجسته قزاقستانی و مترجم کتاب «انسان شناسی در اندیشه امام خمینی (ره)» دیدار کرد.

بختجان رستم‌اف در این دیدار گفت: ایران کشور بزرگ و دارای جایگاه مهم در عرصه بین‌المللی است و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تنها رهبری در جهان است که بدون هراس مسیر حضرت آیت‌الله خمینی (ره) را با تمام وجود ادامه می‌دهد.

وی افزود: آیت‌الله خامنه‌ای تنها شخصیتی است که مقابل آمریکا ایستادگی کرده و به تصمیم خود باور و اعتقاد دارد و حمایت مقام معظم رهبری پشتوانه محکمی برای جهان اسلام است.

این نویسنده برجسته قزاقی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران شخصیت هوشمند و دینی بزرگی است که با ایمان و اراده و عزم راسخ خود به مظلومین کمک و پشتوانه محکمی برای جهان اسلام است.

وی تأکید کرد: در سفر به جمهوری اسلامی ایران ضمن آشنایی با مجموعه آثار امام خمینی (ره)، کتاب انسان شناسی در اندیشه آیت‌الله خمینی (ره) را به زبان قزاقی ترجمه کردم.

طالبی‌متین نیز در این دیدار با قدردانی از همکاری‌های ارزشمند این نویسنده برجسته قزاقی، گفت: ایران و قزاقستان همواره روابط خوب و رو به توسعه و پیشرفت داشته و با اراده مسئولان دو کشور این مناسبات رو به ارتقاء است.

رایزن فرهنگی کشورمان در قزاقستان گفت: ما آمادگی داریم برنامه‌های فرهنگی مشترکی با شما داشته باشیم و از اظهار علاقه و تمایل جهت توسعه مناسبات خرسندیم.

در این دیدار با توجه به اظهار تمایل نویسنده برجسته قزاقی به ترجمه یکی از آثار مقام معظم رهبری، مقرر شد با هماهنگی ایشان مراتب پی گیری و اقدام لازم به عمل آید.

کد خبر 5318063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha