۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۸:۴۰

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان:

۷۶ درصد زنجانی ها واکسن کرونا دریافت کردند

۷۶ درصد زنجانی ها واکسن کرونا دریافت کردند

زنجان-معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۷۶ درصد از مردم در شهرها و ۸۰ درصد هم در روستاهای استان زنجان واکسن کرونا دریافت کردند.

محمدرضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر به تزریق واکسن کرونا در استان اشاره کرد و ابراز داشت: تاکنون بیش از ۷۶ درصد از مردم در شهرها و ۸۰ درصد هم در روستاهای استان واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی استقبال زنجانی‌ها از تزریق واکسن کرونا را بسیار خوب اعلام کرد و ابراز داشت: تزریق واکسن در بین دانش آموزان و دانشجویان بسیار خوب است.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده باید تمام گروه هدف باید واکسن کرونا را تزریق کنند تا ایمنی جمعی حاصل شود، گفت: در زمان حاضر ۴۳ پایگاه و مرکز واکسیناسیون در سطح استان زنجان نسبت به تزریق واکسن کرونا فعال است.

صائینی با بیان اینکه شهروندان زنجانی می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند، تاکید کرد: شهروندان به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق انجام ندهند چراکه برنامه ریزی‌ها برای گروه‌های سنی بعدی با مشکل مواجه می‌شود.

وی ابراز داشت: در حال حاضر گروه سنی متولدین سال ۸۸ می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت به نشانی salamt.gov.ir برای واکسیناسیون ثبت نام کنند.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: باید بهداشت فردی و اجتماعی در استان به خوبی رعایت شود.

کد خبر 5318542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha