۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی مطرح کرد؛

حذف بی‌عدالتی در کمک‌رسانی با سامانه جامع نیکوکاری خراسان شمالی

حذف بی‌عدالتی در کمک‌رسانی با سامانه جامع نیکوکاری خراسان شمالی

بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی راه اندازی سامانه جامع نیکوکاری استان را در راستای توانمندسازی مددجویان دانست و گفت: این سامانه بی عدالتی در کمک رسانی را از بین می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران ظهر دو شنبه در جلسه تعامل با نهادهای حمایتی و مؤسسات خیریه خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نقش خیرین و مؤسسات خیریه در تمام مقاطع و حوزه‌های مختلف به ویژه کمک و یاری رساندن به نیازمندان و مددجویان غیر قابل انکار و در راستای محرومیت زدایی است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ظرفیت دولت‌ها و دستگاه‌های دولتی در قالب اعتبارات محدود و وابسته به عوامل مختلف است اما همیشه ظرفیت مردم و خیرین در کمک رسانی بی بدیل بوده و این نشان دهنده پای کار بودن مردم در تمامی صحنه‌ها است.

وی با مطلوب ارزیابی کردن راه اندازی سامانه جامع نیکوکاری استان با هدف توانمند سازی نیازمندان و مددجویان، افزود: با راه‌اندازی این سامانه عدم هماهنگی بین نهادهای خیریه، همپوشانی خدمات و کم‌توجهی به کرامت نیازمندان حذف شده و دغدغه کمک به نیازمندان فراگیر می‌شود.

برادران در انتها گفت: سامانه جامع نیکوکاری آسیب‌ها را شناسایی کرده و یاری کننده مؤسسات خیریه است تا بی عدالتی در کمک رسانی رخ ندهد.

کد خبر 5319865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha