۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۲

توسط نشر افراز؛

«مقالات آتشی» بازنشر شد/ نقدهای مهم منوچهر آتشی در یک کتاب

«مقالات آتشی» بازنشر شد/ نقدهای مهم منوچهر آتشی در یک کتاب

چاپ دوم کتاب «مقالات آتشی: مقاله‌ها و نقدهای ادبی منوچهر آتشی» با گردآوری و تنظیم محسن میرکلایی توسط نشر افراز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر افراز دومین چاپ کتاب «مقالات آتشی: مقاله‌ها و نقدهای ادبی منوچهر آتشی» با گردآوری و تنظیم محسن میرکلایی را در ۳۹۲ صفحه و بهای ۱۵۰ هزار تومان منتشر کرد. این کتاب مقاله‌ها و نقدهای ادبی مهم منوچهر آتشی را در بر می‌گیرد که درباره شعر، داستان و نمایشنامه است. میرکلایی این کتاب را در چهار قسمت تدوین کرده که بخش نخست: درباره شعر و شاعری، بخش دوم: نیما و همسایه‌های شعر معاصر از نگاه آتشی که درباره شاعران معاصر است و بخش سوم: درباره داستان و نمایشنامه که به تحلیل داستان‌های معاصر و نمایشنامه نویسی چون بهرام بیضایی پرداخته است، در چاپ دوم مقاله‌های جدیدی به سه بخش اضافه شده است و همچنین بخش چهارم و نمایه نیز به کتاب افزوده شده است. این کتاب توسط نشر افراز منتشر شده و عکس روی جلد آن اثر هنرمند ارزنده عکاسی سرکار خانم مریم زندی و طراح جلد آن شاعر و هنرمند گرافیک آقای داوود بیات است.

«کتابشناسی ادبیات استان بوشهر»، ««نیلوفری که آزاد رست: محمود مشرف آزاد تهرانی (م. آزاد)» و مجموعه شعرهای «به تنهایی برمی‌گردیم» و «جزیره نشین» از دیگر کتاب‌های منتشر شده میرکلایی است.

کد خبر 5323060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha