۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۰

در مراسم تقدیر از ورزشکاران تیراندازی با کمان؛

انسیه خزعلی: زهرا نعمتی باید الگوی بانوان ایران باشد

انسیه خزعلی: زهرا نعمتی باید الگوی بانوان ایران باشد

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ابراز امیدواری کرد بانوی مدال آور ایران به الگویی برای زنان کشورمان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی شامگاه دوشنبه در مراسم تقدیر از زهرا نعمتی و دیگر کمانداران اعزامی به المپیک و پارالمپیک گلت: اصلاً دوست ندارم از واژه معلول استفاده کنم، اینها دلیل هستند که صاحب امتیاز ویژه در جسم و روحشان هستند.

وی ادامه داد: کثرت و تنوع در خلقت همه امتیاز است اگر خوب بشناسیم و خوب از آن استفاده کنیم. لذا اینکه گفته می‌شود در روحیه این افراد شجاعت و سرسختی وجود دارد به دلیل همین مزیت نسبی است.

خزعلی تاکید کرد: باید این افراد که ناباوری‌ها را به باور تبدیل می‌کنند را پاس داشت، تعبیراتی مانند الهام بخشی اراده و برابری و … که در مورد این افراد است، به جاست.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیارد معلول در جهان داریم، گفت: شرایط این افراد یک مزیت نسبی به حساب می‌آید، قدرت فوق العاده دارند و ما باید شرایط فراهم کنیم تا ظهور پیدا کند.

معاون امور بانوان رئیس جمهور با بیان اینکه کسانی که دارای این مزیت هستند مانند زهرا نعمتی الگو می‌شوند، تصریح کرد: این قدرت روحی اراده و جدیت درس است برای همه کسانی است که معلولیت دارند و ندارند.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که دختران و بانوان ایران از زهرا نعمتی الگو بگیرند و این ورزشکار هم پله‌های ترقی را طی کند.

کد خبر 5325325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha