۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد؛

آمادگی تبلیغات اسلامی ایلام برای همکاری فرهنگی با دستگاه انتظامی

آمادگی تبلیغات اسلامی ایلام برای همکاری فرهنگی با دستگاه انتظامی

ایلام-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از آمادگی این نهاد فرهنگی برای همکاری فرهنگی با دستگاه انتظامی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی ظهر سه شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام، ضمن تبریک هفته ناجا و تشکر از زحمات تمام پرسنل خدوم و زحمتکش دستگاه انتظامی استان، اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی آمادگی همه جانبه خود را برای همکاری با نیروی انتظامی در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی به خصوص آسیب‌های اجتماعی اعلام می‌دارد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام نیز اظهار کرد: برقراری امنیت و آرامش در جامعه جزء افتخارات نیروی انتظامی بوده و در این راستا نهادینه کردن فرهنگ ناب اسلامی با تعامل و هماهنگی نهادهای فرهنگی نقش بسیار بسزایی در این راستا دارد که تبلور آن در ایام اربعین و حفظ نظم و آرامش همراه با تکریم زائرین رخ داد.

در ادامه دیدار طرفین ضمن بررسی و مذاکره در زمینه مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی و همچنین آسیب‌های اجتماعی موجود در استان، به ارائه راهکارهایی برای حل آسیب‌های موجود پرداختند.

اعلام آمادگی کامل و همکاری نیروی انتظامی استان با سازمان تبلیغات برای اشاعه فرهنگ قرآنی و اسلامی و همچنین تامین امنیت مراسمات و مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح استان از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

کد خبر 5325978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha