۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۹:۳۸

تا پایان سال جاری؛

پروژه اصلاح بخشی از خط پمپاژ چاه آب شرب گرو-سندرک افتتاح می شود

پروژه اصلاح بخشی از خط پمپاژ چاه آب شرب گرو-سندرک افتتاح می شود

میناب - فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: در صورت تامین اعتبار پروژه اصلاح بخشی از خط پمپاژ چاه آب شرب گرو - سندرک تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

مجید سلحشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پروژه اصلاح بخشی از خط پمپاژ چاه آب شرب گرو -سندرک با اعتبار ۷ میلیارد تومان از سال ۱۳۹۷ شروع شده است، و کار لوله گذاری آن اتمام یافته است، که در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال با نصب تجهیزات این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

سلحشور، با بیان اینکه، با بهره برداری این پروژه مشکل آب چند روستای بخش سندرک رفع می‌شود، افزود: پروژه آبیاری دشت مرکزی در مجموع حدود ۴ هزار هکتار را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه، این پروژه تاکنون بیش از ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: فاز اول ۲۵۰۰ هکتاری از این پروژه، بالغ بر ۳۲ کیلومتر آن با لوله‌هایی با قطر ۲۰۰ الی ۱۲٠٠ میلیمتر از جنس پلی اتیلن، فایبرگلاس و فولادی لوله گذاری شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس فاز اول این طرح، باید ۳۲ کیلومتر لوله گذاری صورت می‌گرفت، که در پایان فاز اول ۳۱ کیلومتر آن لوله گذاری شده است، که در صورت تأمین اعتبار حوضچه‌ها مجهز و عملیات واگذاری انشعاب آب به کشاورزان و باغداران دشت مرکزی آغاز می‌شود.

کد خبر 5326466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha