۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۴

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

آغاز ثبت نام ۴هزار سری جهیزیه ویژه نیازمندان در چهارمحال وبختیاری

آغاز ثبت نام ۴هزار سری جهیزیه ویژه نیازمندان در چهارمحال وبختیاری

شهرکرد- دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری از ثبت نام چهار هزار سری جهیزیه ویژه نیازمندان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید حیدری عصر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون بیش از دو هزار و ۵۵۰ سری جهیزیه در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد، اظهار کرد: ثبت نام چهار هزار سری جهیزیه در این استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه هر سری جهیزیه از ۲۰ قلم کالای اساسی تشکیل شده است، عنوان کرد: آب‌میوه‌گیری، چرخ گوشت، فرش، لباس‌شویی، یخچال‌فریزر، اجاق گاز و سرویس خوراک‌پزی از جمله اقلام این جهیزیه‌ها است.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری ارزش هر سری جهیزیه را ۲۳۰ تا ۲۷۰ میلیون ریال دانست و ادامه داد: ۱۲۹ میلیون ریال از ارزش هر جهیزیه را متقاضیان پرداخت می‌کنند و مابقی از سوی خیران تأمین شده است.

حیدری با بیان اینکه پنج هزار خانوار نیازمند جهیزیه در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: طی ماه گذشته بیش از پنج هزار بسته نوشت‌افزار تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته نوشت افزار را بیش از ۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۲۱ هزار پرس غذای گرم به مناسبت‌های مختلف در چهارمحال و بختیاری طبخ و در بین نیازمندان توزیع شده است.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری به اجرای پویش نذر بخاری و لباس گرم در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما از مردم نوع‌دوست و خیران نیک اندیش تقاضا می‌شود برای کمک به مردم مناطق محروم با این قرارگاه همکاری کنند و کمک‌های غیر نقدی خود همچون لباس گرم و بخاری را به نشانی شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۱۹ تحویل دهند.

کد خبر 5331776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha