۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۲۰:۴۱

رییس آموزش و پرورش اسلامشهر:

کلاس درس بدون معلم در اسلامشهر نداریم

کلاس درس بدون معلم در اسلامشهر نداریم

اسلامشهر- رییس آموزش و پرورش اسلامشهر با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از نیروهای جدید جذب شده به اسلامشهر تخصیص داده شده است گفت: کلاس درس بدون معلم در این شهر نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی بنار عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد زیادی از همکاران با تجربه ما امسال، به کسوت بازنشستگی نائل آمدند و نیز افزایش تعداد دانش آموزان ورودی به منطقه و به تبع آن افزایش کلاس‌های موجود، تأمین دبیران مربوطه علیرغم پیش بینی در کمیته‌ی توسعه‌ی مدیریت منطقه، به یکی از دغدغه‌های اصلی در حوزه‌ی آموزش تبدیل شده بود.

وی افزود: با پیگیری‌های فرماندار شهرستان و پشتیبانی صورت گرفته از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و همچنین با رایزنی‌های گسترده از مناطق همجوار جهت تعدیل نیروهای تخصصی و تبادل دوجانبه ی همکارانی که تمایل به جابجایی دارند، دغدغه کمبود معلم در اسلامشهر برطرف شده است.

رئیس آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: خوشبختانه تعداد قابل توجهی از نیروهای جدید جذب شده، به مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر تخصیص داده شد و خوشبختانه کلاس درس بدون معلم در این شهر نداریم.

بنار با بیان اینکه امیدوار هستیم با واکسیناسیون و پایان کرونا بتوانیم کلاس‌های درس را به طور کامل و حضوری دایر کنیم گفت: از همه دانش آموزان و والدین که تاکنون برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند می‌خواهیم هر چه زودتر اقدام کنند و همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 5331816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha