۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶

فرمانده قرارگاه مدینه:

امنیت جامعه امروز ناشی از وحدت و انسجام است

امنیت جامعه امروز ناشی از وحدت و انسجام است

بندرعباس - فرمانده قرار گاه مدینه در همایش وحدت گفت: امنیت کنونی جامعه و کشور، مرهون انسجام، وحدت و یکپارچگی مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد مارانی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش «وحدت اسلامی، مقدمه‌ای برای تمدن سازی» در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران هرمزگان که به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان هم اکنون در حال برگزاری است، ضمن تبریک ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) محور وحدت اسلامی، اظهار کرد: بررسی مقوله وحدت اسلامی برای مسلمانان از منظر عقل و منطق یک موضوع امکان پذیر است.

وی با اشاره به آیه «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا…» به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اتحاد مسلمانان و دوری از تفرقه اشاره کرد.

سردار مارانی ادامه داد: در جامعه امروزی مشاهده جریانات امروزی توسط آمریکایی‌ها و غربی‌ها مبنی بر تفرقه افکنی و دوری از وحدت بوده، شعار آمریکایی‌ها برای برخی از کشورهای اسلامی، دلیل واضحی بر بهره بردن و سواستفاده از آنان و تخریب وحدت اسلامی است.

وی در ادامه با توجه به ضرورت وحدت جامعه اسلامی به سخن امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السّلام؛ (همیشه همراه جمعیت‌های بزرگ باشید که دست خدا با جماعت است و از پراکندگی بپرهیزید که انسان تک و تنها بهرة شیطان است، چونانکه گوسفند تنها طعمة گرگ) اشاره کرد.

فرمانده قرارگاه مدینه در پایان با اشاره به اینکه مسلمانان قربانی اوامر و غفلت خود در توطئه‌های دشمن هستند، افزود: جریانات داعش و تکفیری‌ها در سوریه و عراق به اهمیت وحدت اسلامی می‌توان پی برد.

کد خبر 5333004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha