۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶

در آیین تجلیل از ورزشکاران مطرح شد؛

۷۰ تیم مازندران لیگ برتری هستند/ جذب قهرمانان در شرکت های نفتی

۷۰ تیم مازندران لیگ برتری هستند/ جذب قهرمانان در شرکت های نفتی

ساری- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در حال حاضر ۷۰ تیم استان در لیگ برتر و کشوری شرکت دارند و در مسابقات اخیر نیز افتخارآفرینی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رنگرز پیش ازظهر شنبه در آئین تجلیل از مدال آوران با اشاره به حضور مربیان و ورزشکاران استان و ۷۰ تیم در لیگ کشوری اظهار داشت: کسب سه نشان از هفت نشان المپیک در کشتی آزاد از جمله افتخارات است.

وی با بیان اینکه حسن یزدانی با هفت مدال در کنار پهلوان تختی و حمید سوریان قرار دارد، گفت: همچنین امیرحسین زارع دارای شرایط سنی خوبی است و امیدواریم یک دهه آینده بتواند برای استان افتخارآفرینی کند.

وی با عنوان اینکه ورزشکاران استان تاریخ سازی کردند و با دست پر از رقابت‌های المپیک برگشتند، افزود: قهرمانان پارالمپیکی استان نیز تاریخ ساز شدند و درخشش خوبی در مسابقات داشته‌اند.

رنگرز با اشاره به اینکه قهرمانان استان نقش برجسته ای در قهرمانی تیم والیبال نشسته کشور در مسابقات جهانی داشتند، گفت: همچنین اولین مدال رشته تیراندازی باکمان در پارالمپیک توسط ورزشکار مازندران به دست آمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: هر اتفاقی در ورزش رخ داد با حمایت مسئولان استان از جمله استاندار بوده است.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نیز با بیان اینکه ورزشکاران استان افتخارات بزرگی را کسب کردند، افزود: طرح استخدام و حمایت از ورزشکاران وقهرمانان تهیه شده است و در این طرح در زمینه استخدام تا مسکن آنان برنامه ریزی شده است.

کیوان مرادیان عضو مجمع نمایندگان مازندران نیز با اشاره به اینکه ورزشکاران مشقت‌ها و مشکلات را به جان خریدند، افزود: جامعه نیز تجلیل و استقبال خوبی از قهرمانان ملی و نام آوران داشته است.

وی گفت: ورزشکاران در دنیا پرچم مقدم ایران اسلامی را اهتزاز درآوردند و باید حمایت ویژه ای دلاوران صورت گیرد.

وی افزود: از ۲۳ عضو کمیسیون انرژی ۱۷ عضو برای جذب قهرمانان ورزشی در شرکت‌های تابعه وزارت نفت امضا کردند و شش عضو باقیمانده نیز در هفته جاری این طرح را امضا می‌کنند.

کد خبر 5334251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha