۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۲۲

استاندار هرمزگان:

ماموریت‌ها و جلسات غیرضروری روز سه‌شنبه برای دیدار مردمی لغو شود

ماموریت‌ها و جلسات غیرضروری روز سه‌شنبه برای دیدار مردمی لغو شود

استاندار هرمزگان گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی هرمزگان ماموریت‌ها و جلسات غیرضروری خود در روز سه‌شنبه را برای دیدار مردمی لغو کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی با اشاره به اهمیت ارتباط مستقیم با مردم، اظهار کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی هرمزگان برای آگاهی از مشکلات، باید با مردم دیدار مستقیم و چهره به چهره داشته باشند.

وی برقراری ارتباط دو سویه بین دولتمردان و مردم را یکی از حقوق مردم دانست و ابراز داشت: در راستای سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم در روزهای سه شنبه هر هفته انجام خواهد شد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: به منظور تسهیل و تسریع در دریافت و پیگیری درخواست‌ها و مشکلات مردمی و افزایش مسئولیت پذیری دستور ارتباط مردمی مدیران، صادر شد.

دوستی اظهار کرد: تمام ماموریت ها و جلسات غیرضروری در روزهای سه شنبه به منظور ارج نهادن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع باید لغو شود.

وی ضمن تاکید بر ارسال گزارش ملاقات های مردمی به اداره کل بازرسی استانداری، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور در مرکز سامد استان هرمزگان به منظور ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم از طریق تلفن ۱۱۱ و بهره برداری از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنان توسط مدیران انجام شود.

استاندار هرمزگان با ذکر این نکته که اداره کل بازرسی استانداری موظف است، به منظور بررسی نحوه برگزاری جلسات ملاقات مردمی در روزهای سه‌شنبه، بازدیدهای سرزده از ادارت را انجام دهد، تصریح کرد: نظارت بر حسن انجام دیدارهای مردمی، بر عهده معاونت توسعه مدیریت و منابع و اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری است.

کد خبر 5335455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha