۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸

استاندار سیستان و بلوچستان:

مردم سیستان و بلوچستان هیچ نگرانی برای تامین سوخت نداشته باشند

مردم سیستان و بلوچستان هیچ نگرانی برای تامین سوخت نداشته باشند

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مردم هیچ نگرانی برای تامین سوخت نداشته باشند، گفت: عادی‌سازی هر چه سریع‌تر فعالیت جایگاه‌های سوخت در سطح استان مورد تاکید است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اینگونه اتفاقات نشانه جنگ تمام عیار اقتصادی است، اظهار داشت: باید در همه حال و در همه حوزه‌ها هوشیار و برای جنگ تمام عیار آماده باشیم.

وی با بیان اینکه این اختلال در سطح کشور ایجاد شده و مربوط به استان نیست با این وجود مردم هیچ نگرانی برای تأمین سوخت مورد نیاز خود نداشته باشند افزود: عادی‌سازی فعالیت جایگاه‌های سوخت در این استان مورد تاکید است و نظارت دقیق بر نحوه فروش سوخت توسط فرمانداران انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان طی دستوری صریح به شرکت‌های پخش فراورده‌های نفتی استان تاکید کرد: تیم‌های تکنسین سیستم جایگاه‌های سوخت هرچه سریع‌تر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های استان را تسهیل کنند.

وی تصریح کرد: مردم هوشیار و فهیم کشور بویژه سیستان و بلوچستان از ابتدای انقلاب تاکنون این گونه اتفاقات را تجربه کرده‌اند و در این بحران نیز هوشیار هستند و با درک صحیح از مسائل اجازه نخواهند داد نقشه‌های شوم دشمنان عملی شود.

کد خبر 5337139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha