۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۹

مهر خبر می دهد؛

دادستان دهلران به ماجرای قطع گاز شهرستان ورود کرد

 دادستان دهلران به ماجرای قطع گاز شهرستان ورود کرد

ایلام-زمان بر شدن قطع گاز بخش هایی از شهرستان دهلران و عدم تحقق وعده مسئولان سبب شد دادستان دهلران به عنوان مدعی العموم به ماجرای قطعی گاز ورود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که پیش از این مسئولان شرکت گاز استان ایلام اعلام کردند گاز شهرستان دهلران به مدت سه روز قطع می‌شود، حالا قطعی گاز در این شهرستان وارد چهارمین روز خود شده است.

عدم تحقق وعده مسئولان برای وصل مجدد گاز و زمان بر شدن قطع گاز بخش‌هایی از شهرستان دهلران سبب شد دادستان دهلران به عنوان مدعی العموم به ماجرای قطعی گاز ورود کند.

دادستان دهلران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات تعمیرات خط لوله گاز تا ظهر امروز به پایان می‌رسد.

بهروز جباری بیان کرد: با توجه به وعده مسئولان مبنی بر قطعی ۷۲ ساعته گاز بخشی‌های از شهرستان و عدم تحقق وعده آنها مبنی بر حل مشکل این دادستانی به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کرده است.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته تا ظهر امروز عملیات تعمیرات به اتمام می‌رسد و گاز وارد مخازن و لوله خط انتقال می‌شود.

جباری افزود: قطعاً با وعده‌ای که مسئولان شرکت گاز دادند امروز مشکل گاز شهرستان مرتفع خواهد شد و دادستانی به عنوان مدعی العموم تا حصول نتیجه موضوع را پیگیری می‌کند.

دادستان شهرستان دهلران تأکید کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرد، تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند وظایف قانونی خود را به درستی انجام دهند.

جباری اظهار کرد: در صورت ورود هرگونه حادثه احتمالی و ایراد خسارت به مردم و احراز سهل‌انگاری و یا قصور، دستگاه قضائی ورود خواهد کرد.

کد خبر 5343077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha