به دلیل اطلاع از حمله سایبری؛

شکایت سرمایه گذاران سولارویندز از اهمال مدیران این شرکت

شکایت سرمایه گذاران سولارویندز از اهمال مدیران این شرکت

سرمایه گذاران شرکت سولارویندز مدیران این شرکت را به علت اهمال مورد پیگرد قضائی قرار داده و می‌گویند آنها از خطرات سایبری که سولارویندز را تهدید می کرده، مطلع بوده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سرمایه گذاران سولارویندز مدعی هستند با توجه به اطلاع مدیران این شرکت از خطرات امنیتی که آن را تهدید می‌کرده می‌توانستند از نفوذ سایبری جلوگیری کرده و از آسیب دیدن منافع مادی و معنوی هزاران مشتری خدمات سولارویندز جلوگیری کنند.

در دسامبر گذشته هکرها کدهای آلوده خود را به جای فایل به روزرسان یکی از نرم افزارهای محبوب شرکت سولارویندز جا زدند و از این طریق موفق به نفوذ به ده‌ها شرکت خصوصی و سازمان دولتی در آمریکا و کشورهای دیگر جهان شدند. بررسی‌ها نشان داد هکرهای یادشده از کشور روسیه بوده اند.

در دادخواست یادشده اسامی تعدادی از مدیران فعلی و قبلی شرکت سولارویندز به عنوان متهم درج شده است. سخنگوی سولارویندز در این زمینه اظهارنظری نکرده، اما از تلاش برای تعمیق روابط این شرکت با مشتریانش خبر داده و افزوده که در مورد مباحث امنیتی آزادانه بحث خواهد کرد.

اصلاح سیاست‌های شرکت در زمینه نظارت بر امنیت سایبری و دریافت خسارت از جمله خواسته‌های سرمایه گذاران سولارویندز بوده است.

کد خبر 5344748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha