۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷

پس از برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران؛

وداع با پیکر بانوی شهیده «فاطمه اسدی» برگزار می شود

وداع با پیکر بانوی شهیده «فاطمه اسدی»  برگزار می شود

تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم وداع با پیکر بانوی شهیده «فاطمه اسدی» پس از برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم وداع با پیکر شهیده بانو فاطمه اسدی که پس از ٣٧ سال چشم انتظاری پیکرش توسط نیروهای عزیز تفحص شناسایی و در دانشگاه تهران خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: این بانوی شهیده توسط افراد مزدور حزب دموکرات به شهادت رسید که شهادت مظلومانه اش پرده از چهره کریه این وابستگان خائن استکبار برداشت، او که نخستین بانوی تفحص شده است توسط ددمنشان دموکرات تیرباران شده و پسر کوچکش نیز به دلیل نبود سرپرست در گهواره از دنیا رفت.

محمودی ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروهای تفحص در شناسایی پیکرهای مطهر شهدا گفت: مراسم وداع با پیکر این شهیده پس از اقامه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و مردم انقلابی تهران با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خاطر نشان ساخت: ازآنجایی که پاسداشت شهدا یک وظیفه دینی و انقلابی است، ضمن برگزاری مراسم وداع با این شهیده در شهرهای مقدس مشهد و قم روز شنبه نیز در معراج شهدای تهران از ساعت ١٥ الی ١٧ توسط خواهران و از ساعت ١٧ الی ٢٠ توسط عموم نسبت به این شهیده ادای احترام خواهد شد و سپس پیکر این شهیده در سنندج تشییع و دفن خواهد شد.

کد خبر 5349173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha