۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۴۷

مسئول بسیج جامعه زنان کشور:

شهیده «فاطمه اسدی» سندی بر مظلومیت مردم کردستان است

شهیده «فاطمه اسدی» سندی بر مظلومیت مردم کردستان است

سنندج- مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: شهیده «فاطمه اسدی» سندی بر مظلومیت مردم کردستان است چرا که جنایت گروهک های ضد انقلاب در این منطقه تاکنون برای جهانیان بازگو نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مینا بیابانی روز پنج شنبه در یادواره شهیده فاطمه اسدی که در صحن قدیم مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم پهلوی به واسطه سیاست‌هایی که حاکم بر نظامشان بود مستبدانه مردم مظلوم این خطه را از امکانات دور می‌کردند.

وی افزود: پس از پیروزی شکوهمند و امید بخش انقلاب اسلامی متأسفانه با حضور رعب آفرین گروهک‌های ضد انقلاب مواجه بودیم که در شعار داعیه دار حقوق مردم مظلوم کُرد بودند اما برای رسیدن به اهداف شومشان و نوکری استکبار از هر عمل وحشیانه و خلاف انسانیت فروگذار نبودند.

بیابانی تصریح کرد: متأسفانه این حضور وحشیانه منجر به این شد که نظام اسلامی از همان ابتدای تشکیل موفق به ارائه خدمت به این خطه نشد.

وی گفت: زمانی که نظام حاکم اسلامی درصدد آسیب شناسی چه در حوزه درمانی و چه در حوزه‌های دیگر بود، متأسفانه حضور ایادی آمریکا در قالب تفکر سوسیالیسمی اما در شکل نوکری به استکبار مانع از خدمات رسانی نظام نوپای اسلامی به این مردم با شرافت شد.

بیابانی اظهار داشت: تاریخ ایران جوانمردی و غیرت زنان و مردان این مرز و بوم در مقابله با ایادی استکبار را فراموش نخواهد کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور افزود: در شرایطی که ضد انقلاب و دشمنان پر شرارت بودند و با وحشیانه ترین شکل به آزار و اذیت مردم می‌پرداختند، مردم کردستان با بصیرت و آگاهی و سلحشوری با این کوردلان مقابله کردند.

بیابانی خاطر نشان کرد: این بصیرت و شجاعت مردم باعث شد که همه مردان غیور از نقاط ایران به حمایت از مردم مظلوم کردستان آیند و به دفاع از این خطه بپردازند و در این مسیر نیز هزاران جوان ایرانی به درجه رفیع شهادت و یا جانبازی نائل آمدند.

وی افزود: همه رزمندگانی که برای دفاع از مردم وارد این خطه از میهن اسلامی شدند بر این باورند که مردم کُردستان مظلوم هستند و از بصیرت و فهم سیاسی عمیقی برخوردارند و همه وطن دوست و حامی ولایت هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه کردستان در تمام این سال‌ها مکانی برای یکه تازی جنایتکاران و مدعیان دروغین مدافع کُرد بود، ادامه داد: همین بصیرت و آگاهی و سلحشوری مردم کردستان سبب شد که خداوند متعال به رزم آنها برکت دهد و این خلوص نیت و تبعیت از ولایت امنیت را به این آب و خاک برگرداند.

بیابانی گفت: در سال‌های ۵۷ تا ۶۳ همه مردم اذعان دارند که استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و حتی بخشی از کرمانشاه در سیطره وحشیانه گروهک‌های ضد انقلاب بود اما مردم قهرمان کردستان ذره‌ای از اعتقادات خود پا پس نکشیدند و از انقلاب و ارزش‌های اسلامی، ولایت فقیه و رهبری حمایت کردند.

وی با تأکید بر اینکه هم اکنون به لطف خدا و همت جوانان غیور کردستان امنیت در کشور مستقر است، گفت: با استمرار دولت اسلامی و انقلابی به پیشرفت‌های بزرگی دست خواهیم یافت اما دشمنان ساکت نخواهند نشست و به شکل‌های گوناگون توطئه‌هایی را در مقابل و مواجه این ملت انقلابی خواهند آورد تا مردم ایران را به زانو درآورند چرا که اهداف نظام اسلامی همواره در مقابل با استکبار بوده و منافع آنها را به خطر می‌اندازد.

بیابانی افزود: جنگ امروز ما جنگ نرم و جنگ اعتقادات و جنگ تمدنی است و دشمنان ما پی برده اند که ملت ایران در عرصه‌های نظامی همیشه پیروز بوده و هوشیار و مقاوم هستند.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی امروز ملت ما عرصه فرهنگی است و زنان این خطه قهرمان پرور، طلایه دار و افسران جنگ نرم هستند.

کد خبر 5355153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha