۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹

در هفته جاری صورت می گیرد؛

پاسخگویی وزیر علوم به سئوالات نمایندگان مجلس

پاسخگویی وزیر علوم به سئوالات نمایندگان مجلس

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در هفته جاری علاوه بر دعوت از وزیر علوم، جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان، موضوع طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مجلس شورای اسلامی، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در هفته جاری (شنبه ۲۲ آبان تا چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰) علاوه بر دعوت از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان، موضوع طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی را در دستور کار دارد.

در روز یکشنبه ۲۳ آبان، بررسی شور دوم طرح ‌اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی به شماره ثبت (۱۸۴) و همچنین بررسی طرح اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی ادامه می یابد.

بررسی صلاحیت، انطباق مدارک، سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش روز یکشنبه ۲۳ آبان صورت می گیرد.

دعوت از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت پاسخگویی به سئوالات معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و بخش نیک شهر، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه (۲فقره)، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد (۲فقره) ، ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان در روز دوشنبه ۲۴ آبان انجام می شود.

در روز سه شنبه ۲۵ آبان طرح اجرای اصل پانزدهم (۱۵) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس و دانشگاه‌های کشور) بررسی می شود و ۸ نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح تاسیس صندوق های ذخیره دانشگاهیان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی انتخاب می شوند.

بررسی طرح اصلاح تبصره (۴) بند (۳) ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی، نشست هیات رئیسه کمیسیون و کمیته آموزش و پرورش، جلسه کمیته آموزش و پرورش، کمیته دانشگاه‌های غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی و طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر موارد مورد بررسی در سه شنبه ۲۵ آبان است.

کد خبر 5350444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha