۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۱۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

آمار پروانه‌های بهره‌برداری یزد به ۳۰۹۳ مورد رسید

آمار پروانه‌های بهره‌برداری یزد به ۳۰۹۳ مورد رسید

یزد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: تا پایان مهرماه ۱۴۰۰، آمار پروانه‌های بهره برداری صنعتی در استان یزد به عدد ۳ هزار و ۹۳ مورد رسید.

محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از زمان صدور مجوز بهره‌برداری برای واحدهای صنعتی در استان یزد تا پایان مهرماه سال جاری، برای ۳ هزار و ۹۳ واحد پروانه بهره برداری صادر شده است.

وی عنوان کرد: پروانه‌های صادر شده در شش گروه شیمیایی و سلولزی، صنایع معدنی، نساجی و پوشاک، فلزی و برق، غذایی و دارویی و تولید انرژی تقسیم بندی شده است.

علمدار یزدی یادآور شد: ۲۵.۹ درصد صنایع یزد در حوزه شیمیایی و سلولزی، ۲۷.۴ درصد صنایع در حوزه صنایع معدنی، ۱۵.۷ درصد صنایع استان در بخش نساجی و پوشاک، ۱۹.۶ درصد در حوزه فلزی و برق، ۱۰ درصد در بخش غذایی و دارویی و ۱.۴ درصد صنایع استان در حوزه تولید انرژی فعالیت می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: تا پایان مهر ماه امسال، ۸۰۰ واحد شیمیایی و سلولزی، ۸۴۹ واحد صنایع معدنی، ۴۸۶ واحد نساجی و پوشاک، ۶۰۵ واحد فلزی و برق، ۳۰۹ واحد غذایی و دارویی و ۴۴ واحد تولید انرژی در استان یزد فعالیت می کنند.

علمدار یزدی، میزان سرمایه گذاری ثابت این واحدها را ۲۱۷,۸۱۹,۷۴۴ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین میزان سرمایه گذاری در حوزه صنایع معدنی انجام شده به نحوی که ۴۲.۳ درصد از مجموع سرمایه گذاری ثابت انجام شده توسط واحدهای بهره برداری شده استان در این حوزه انجام شده است.

کد خبر 5353927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha