۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۳

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین:

۹۳ درصد از جمعیت دانش آموزان در استان قزوین واکسینه شده اند

۹۳ درصد از جمعیت دانش آموزان در استان قزوین واکسینه شده اند

قزوین-جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین از واکسیناسیون ۹۳ درصدی جمعیت دانش آموز استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین منوچهر حبیبی اظهار کرد: با تعامل و هماهنگی‌های صورت گرفته تا کنون بیش از ۹۳ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در سطح استان واکسینه شده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: میزان واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال استان قزوین در یک روز حدود ۹۰ درصد و همین طور در دو روز قریب به ۷۵ درصد بوده که قابل توجه است.

جانشین ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استان قزوین با تاکید بر الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطرح کرد: چهار شهرستان استان قزوین در وضعیت زرد کرونایی، یک شهرستان نارنجی و همچنین یک شهرستان در وضعیت آبی قرار دارد

وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های قزوین، البرز، بوئین زهرا و تاکستان در وضعیت زرد، شهرستان آبیک در نارنجی و شهرستان آوج در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

حبیبی در پایان تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه اماکن استان الزامی است و برای بهبود وضعیت استان همچنان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را داشته باشیم.

کد خبر 5356063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha