۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۱

برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک در شیراز

برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک در شیراز

شیراز - دوره مربیگری ژیمناستیک هنری آقایان، زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک و با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به همت هیأت ژیمناستیک استان فارس در شیراز برگزار شد.

سعیدرضا کیخا رئیس هیأت ژیمناستیک استان فارس و مدرس دوره آموزش مربیگری در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد برپایی این دوره مربیگری بیان داشت: کلاس مربیگری درجه سه ژیمناستیک هنری آقایان با شرکت ۲۶ نفر از شهرستان‌های استان فارس و تعدادی از شهرهای دیگر کشور به مدت ۵ روز با تدریس اینجانب و به میزبانی شهر شیراز برگزار شد.

وی افزود: این دوره در دو بخش تئوری و عملی با همکاری و تعامل بسیار خوب هیأت ژیمناستیک شهرستان شیراز، جلسات آموزشی در باشگاه استاد اعظمی برگزار شد و درنهایت اختتامیه آن با حضور آقای نصیر پیرانی رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، پیشکسوتان، اعضای هیأت ژیمناستیک استان فارس و شرکت کنندگان دوره مربیگری برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ژیمناستیک فارس در ادامه اظهار داشت: بر اساس برنامه ۶ ماهه هیأت ژیمناستیک استان فارس در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تعداد هشت دوره مربیگری و داوری در شاخه‌های مختلف آقایان و بانوان را زیر نظر فدراسیون برنامه ریزی کرده‌ایم که با برپایی این کلاس، دوره‌های آموزشی ما آغاز شد و دوره‌های بعدی نیز انشاالله به ترتیب برگزار می‌شوند.

کیخا در خصوص برنامه‌های هیأت ژیمناستیک استان بیان کرد: در سایه اتحاد، همدلی و همکاری اعضای خانواده ژیمناستیک استان برنامه‌های خوبی در حال اجرا می‌باشد. هدف ما بر مبنای تقویم اجرایی شش ماهه دوم ۱۴۰۰، علاوه بر برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها، پرداختن به بحث مهم آموزش است تا بتوانیم مربیان جوان و با دانشی در کنار اساتید پیشکسوت و با تجربه پرورش دهیم.

مدرس این دوره آموزشی در پایان بیان داشت: ژیمناستیک رشته‌ای دیر بازده است و فاصله زیادی تا رسیدن به اهداف اصلی خود داریم؛ اما مهم این است که در مسیر اصلی قرار گرفته‌ایم و با حرکت در این راه، طی سالیان آینده می‌توانیم به جایگاهی که ژیمناستیک فارس شایسته آن است برسیم.

کد خبر 5356927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha