۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۴

مدیر ستاد هماهنگی کانون مساجد اردبیل:

دوره آموزشی مربیگری با عنوان «هوای تازه» در اردبیل برگزار شد

دوره آموزشی مربیگری با عنوان «هوای تازه» در اردبیل برگزار شد

اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: اولین دوره آموزشی مربیگری و رهبری گروه‌های سرود کانون مساجد با عنوان« هوای تازه» در اردبیل برگزار شد.

مصطفی آمون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با برگزاری اولین دوره آموزش مقدماتی مربیگری گروه سرود کانون مساجد در اردبیل اظهار کرد: اولین دوره آموزش مقدماتی مربی گری و رهبری گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان اردبیل با عنوان «هوای تازه» با حضور اساتید کشوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با هدف تقویت رهبری و هدایت گروه‌های سرود اجرا شد، افزود: استفاده از پتانسیل‌های خوب نوجوانان و جوانان در رشته هنری سرود از دیگر اهداف این دوره آموزشی بود که تاکنون بیش از ۲۷ گروه سرود در سطح استان تشکیل شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور «شهروز حقی» از آهنگسازان برجسته سینما و تلویزیون ایران برگزار و به ارائه مطالبی مربوط به نوع سازماندهی گروه‌های سرود و رهبری گروه‌های سرود پرداخت.

آمون با بیان اینکه بزودی دوره‌های تکمیلی برای این مربیان تشکیل خواهد شد، افزود: سازماندهی مربیان و رهبران گروه‌های سرود زمینه مناسبی برای تشکیل گروه‌های سرود حرفه‌ای را فراهم خواهد کرد و این امر می‌تواند به حضور فعال نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های هنری را مهیا کند.

وی یادآور شد: در پایان این دوره آموزشی گواهی حضور در دوره و مجوز فعالیت‌های گروه‌های سرود کانون‌های مساجد نیز اهدا شد.

کد خبر 5899263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha