نفتالی بنت:

برای تمامی سناریوهای احتمالی در اورشلیم آماده ایم

برای تمامی سناریوهای احتمالی در اورشلیم آماده ایم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی واکنش نشان داد و اعلام کرد: برای تمامی سناریوهای احتمالی در اورشلیم آماده ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به حادثه تیراندازی در قدس اشغالی واکنش نشان داد و مدعی شد که دستورات لازم را به نظامیان این رژیم برای همه سناریوهای احتمالی داده است.

وی مدعی شد: صبح امروز حادثه تیراندازی تروریستی هولناک در بخش قدیمی اورشلیم رخ داد که به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر منجر شد. جزییات حادثه را از وزیر امنیت داخلی و بازرس کل پلیس دریافت کردم و نظامیان ما با سرعت عمل کردند. این دومین حادثه تروریستی است که اخیراً در اورشلیم رخ می دهد. من به نهادهای امنیتی دستورات لازم برای به عمل آوردن اقدامات ضروری به منظور آماده شدن برای هر سناریویی را از بیم وقوع اقدامات دیگری با الهام از این عملیات دادم. باید ما به شدت مراقب باشیم تا حادثه دیگری پیرو این عملیات رخ ندهد.

بنت در ادامه از تصمیم لندن علیه حماس هم حسابی ذوق زده شده و به تمجید از آن پرداخت و از کشورهای اروپایی دیگر هم خواست که اقدامی مشابه لندن به عمل آورند.

وی تشکر ویژه ای هم از بورریس جانسون نخست وزیر انگلیس در این باره کرد و گفت: من شخصاً از دوستم بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس تشکر می کنم که چنین تصمیم مهمی را اتخاذ کرد که تصمیمات بعدی را به دنبال خواهد داشت. من در جریان دیدارم با او، موضوع را مطرح کردم از اینکه مورد توجه قرار گرفته است بسیار شادمان هستم.

کد خبر 5357245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha