۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۸

فرمانده انتظامی گیلان مطرح کرد؛

حضور ۵۰ تیم پلیس راه در طرح زمستانه/ کاهش ۱۲ درصدی جانباختگان

حضور ۵۰ تیم پلیس راه در طرح زمستانه/ کاهش ۱۲ درصدی جانباختگان

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حضور ۵۰ تیم در اجرای طرح زمستانه پلیس راه استان، گفت: در هفت ماهه نخست امسال شاهد کاهش ۱۲ درصدی تلفات جاده ای در استان گیلان بوده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم آغاز طرح زمستانه پلیس راه استان گیلان، اظهار کرد: ۲۹۶ نیروی پلیس راه در قالب ۵۰ تیم در اجرای این طرح حضور دارند.

وی با بیان اینکه این نیروها در کنار سایر دستگاه‌ها در محورهای کوهستانی و برف گیر استان گیلان مستقر می‌شوند، گفت: خوشبختانه با عزم جدی در میان دستگاه‌های امدادی و خدماتی و پلیس برای اجرای مناسب این طرح در استان گیلان وجود دارد.

فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در کنار پاسگاه‌های پلیس مستقر می‌شوند تا خدمات به صورت بهتری در اختیار شهروندان و مسافران قرار گیرد.

وی همچنین به آمارهای ترافیکی استان گیلان در هفت ماهه نخست امسال اشاره و اضافه کرد: در این مدت شاهد کاهش ۱۲ درصدی تلفات جاده‌ای بودیم که این برای چهارمین سال پیاپی است.

سردار ملکی با تأکید بر اینکه این روند باید ادامه داشته باشد، گفت: براساس گزارش‌ها ۶۶ درصد از تلفات جاده ایی استان گیلان مربوط به عابران پیاده و موتور سیکلت سواران است.

وی تأکید کرد: باید اقدامات لازم پیشگیرانه در این بخش انجام شود تا شاهد کاهش آمارها باشیم.

کد خبر 5357910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha