۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۲

محرم نویدکیا:

مدرک کسی که چمن حافظیه را تایید کرده باید دور انداخت

مدرک کسی که چمن حافظیه را تایید کرده باید دور انداخت

شیراز- سرمربی تیم سپاهان ضمن توصیه به تیم فجرسپاسی برای تعویض ورزشگاه خود از کسی که چمن حافظیه را تایید کرده خواست تا مدرکش را دور بریزد.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان اصفهان پس از برتری تیمش مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: به نظر من فجری‌ها باید در شهر یا زمین چمن دیگری بازی کنند تا موفق باشند و کسی که این زمین چمن را تأیید کرده باید مدرکش را دور بریزد.

وی در مورد بازی هم بیان داشت: در نیمه اول بازی خوبی شاهد نبودیم و روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم اما در نیمه دوم توانستیم بهتر بازی کنیم و گل دوم را به ثمر برسانیم و در ادامه از روزنه‌های فجر استفاده کردیم و توانستیم موقعیت‌هایی را روی دروازه فجرها خلق کنیم.

نویدکیا در ادامه اظهار کرد: نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم که بازی‌های خانگی ما هم با تماشاچی برگزار شود که جوابی تا کنون دریافت نکرده‌ایم و امکانات ما خیلی بیشتر از تیم‌های استقلال و پرسپولیس است و چرا فقط بازی استقلال و پرسپولیسی باید با تماشاچی برگذار شود!

کد خبر 5360156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی دهقان IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      من شیرازیم اما واقعا خجالت میکشم جایی بگم که اهل شیرازم ای کاش زمین دهن بدز می کرد و این مسولین بی عرضه رو می بلعید بسش از ۲۰ سال که ورزشگاه حافظیه وضعش همین از کود حیوانی که ریختن داخلش و عادل تو ۹۰ رسواشون کرد خجالت هم نمی کشن ،اصلا تیمی که ورزشگاهش به این بی کیفیتی هست نباید اجازه حضور تو لیگ رود